Posted by: bankwahabi | Disember 18, 2008

jawapan buat budak smka a.k.a wahabi

Rahmatullah
sufiology.com
nasrunmubin@maktoob.com
60.48.183.3

Amboi, sungguh suci lidahmu orang muda, manis kata-katamu, hening bening hujah-hujjahmu, kamu memang satu keturunan dengan abang angkatmu. Teruskan. Teruskan…

Kepada tuan blog BankWahabi, Allah yaftah aleik! Teruskan perjuangan!

x-smka-man
no@please.lah
118.100.109.244

hahaha… lawak la budak kecik ni. tapi biasala budak2 smka. aku dulu pon smka jugak. lebih kureng macam tu la jugak. apa kata ustat dan kelompok tu nombor satu. apa2 perbezaan, itu adalah salah. yang salah itu musuh…. tai kucing!

tapi aku dulu taklah biadap macam tu. tak pernah la maki2 orang yang berbeza pendapat. ajaran wahabi ni ganeh gila la. patutlah banyak jadi pengebom bunuh diri puak2 JI, alQaeda en Taliban… dah kena rasuk ngan setan gondol wahabi.

hoi budak! ko kencing pun berdiri, lagi banyak songel! blah la lu…


Responses

  1. budak kecik yang sewel,kesian kau ni ekh,kecik2 dah sesat..cakap mcm ulama besar..kalau kau percaya allah bertempat,ada tangan,ada muka,besok dajjal keluar mengaku tuhan kau la orang pertama ikut dajjal.. sebab itu yang menjadi aqidah kau.. tuhan yang sebenarnya yang kau suka gambar2kan seperti mahluk tu sebenarnya dajjal..kesian wahabi bertuhankan dajjal.. maha suci allah drpd mengambil ruang dan tempat dan allah tidak menyerupai sesuatu pn.. ya allah aku berlindung denganmu drpd fitnah dajjal..

  2. kecik2 dah sesat, besar nanti kalo x sempat bertaubat x tau lar…..

  3. Sebenarnya itulah jasa tokoh agama yang mereka sanjungi sangat itu. Jasa Dr.MAZA mendidik generasi mendatang dengan akhlak yang tercemar dalam lapangan ilmu. Sikap mereka kasar, ego dan ujub serta sentiasa merasa diri lebih betul dari orang lain. Itulah hasil asuhan “murabbi” yang mereka sangka murabbi.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: