Posted by: bankwahabi | April 21, 2008

(awas!) TULIS & GANTUNG NAMA ALLAH & NAMA NABI MUHAMMAD ADALAH KAFIR disisi Wahhabi

(awas!) TULIS & GANTUNG NAMA ALLAH & NAMA NABI MUHAMMAD ADALAH KAFIR disisi Wahhabi


PASTINYA DI RUMAH-RUMAH ANDA DAN RUMAH-RIMAH SEBAHAGIAN WAHHABI TERGANTUNG DAN TERTERA NAMA ALLAH & NAMA NABI MUHAMMAD SEPERTI DI ATAS SAMBIL DIHIASI DENGAN UKIRAN YANG CANTIK.
TAHUKAH ANDA HUKUMNYA DISISI ISLAM. IANYA HALAL DAN HARUS. TETAPI DISISI KESEMUA WAHHABI HUKUMNYA ADALAH KUFUR, HARAM DAN SYIRIK…WALAUPUN SAYA DAPATI DI RUMAH WAHHABI BERBANGSA MELAYU SENDIRI PALING BANYAK DI GANTUNG HIASAN TERSEBUT.

WAHHABI MENGKAFIRKAN SELURUH UMAT ISLAM DAN JUGA WAHHABI MALAYU SENDIRI KERANA MELETAKKAN NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD DI RUANG-RUANG TAMU, DI DINDING-DINDING, DI KERETA-KERATA DAN DIMANA-MANA TEMPAT PUN. IANYA ADALAH KUFUR DAN SYIRIK DISISI AGAMA WAHHABI. APABILA KITA MENZIARAHI RUMAH-RUMAH, PEJABAT-PEJABAT WAHHABI MELAYU DI MALAYSIA KITA DAPATI NAMA ALLLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD DIGANTUNGKAN DI DINDING-DINDING RUMAH DAN PEJABAT MEREKA.SUBHANALLAH…
INILAH FITNAH DAN CELARU BILA WAHHABI KAFIRKAN WAHHABI JUGA..

INI BUKTI-BUKTI WAHHABI MENGKAFIRKAN UMAT ISLAM YANG MENGANTUNG, MENULIS, MELETAKKAN NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD:

1-

DI ATAS ADALAH BUKU SUSUNAN WAHHABI YANG DIEDARKAN SECARA PERCUMA MENGHUKUM SESIAPA YANG MENULIS,MELETAKKAN & MENGANTUNGKAN NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD ADALAH HARAM,SYIRIK DAN KAFIR.

2-
DI BAWAH INI ADALAH KULIT BUKU BAHAGIAN BELAKANG SUSUSAN WAHHABI YANG MENGHARAMKAN DAN MENGKAFIRKAN UMAT ISLAM YANG MENULIS & MELETAKKAN NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD.

DI ATAS. LIHAT CONTOH YANG WAHHABI BERIKAN BAHAWA AMALAN MENULSI DAN MELETAKKAN NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD DI DINDING-DINDING, DI RUANG TAMU, DI KERETA-KERETA DAN SELAINNYA ADALAH SYIRIK, HARAM DAN KUFUR.

3-
DI BAWAH INI KENYATAAN SYEIKH WAHHABI SOLEH AL-UTHAIMIEN MENGENAI HUKUM MELETAKKAN NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD

DI ATAS ADALAH KENYATAAN RASMI BERTULIS DARI TOK GURU WAHHABI SOLEH AL-UTHAIMIEN MENDAKWA SESIAPA YANG MELETAKKAN NAMA ALLAH DAN DISEBELAH NAMA ALLAH ITU PULA DILETAKKAN NAMA NABI MUHAMMAD MAKA DIA MUSYRIK SAGHIR DAN HUKUM MELETAKKANNYA ADALAH HARAM DOSA BESAR.

4-
DIBAWAH INI FATWA RASMI BIN BAZ AL-WAHHABI, SOLEH FAUZAN DAN WAHHABI-WAHHABI YANG SEWAKTU DENGANNYA MENGENAI HUKUM LETAK NAMA ALLAH DAN NAMA NABI MUHAMMAD

DI ATAS ADALAH KERTAS FATWA WAHHABI SECARA RASMINYA YANG DIAKUI OLEH AL-WAHHABI KABIR ABDUL AZIZ BIN BAZ, AL-WAHHABI SOLEH BIN FAUZAN DAN KESEMUA WAHHABI TELAH BERFATWA (LIHAT TANDA TANGAN MEREKA BAHAGIAN BAWAH) BAHAWA HARAM, SYIRIK DAN KUFUR HUKUM MENULIS, MENGANTUNG & MELETAKKAN NAMA ALLAH BERSEBELAHAN NAMA NABI MUHAMMAD BEGITU JUGA HUKUMNYA YANG MELETAKKAN NAMA NABI MUHAMMAD DISEBELAHNYA PULA NAMA ALLAH.

Saya ( Abu Syafiq) mengatakan…Ya memang nama Allah dan nama Nabi Muhammad bukan bertujuan untuk digantungkan semata-semata tetapi tidak salah melakukkannya daripada mengantungkan gambar kere, monyet dan selainnya baik kita letekkan nama Allah dan nama nabi Muhammad, tetapi Wahhabi amat pelik. Wahhabi mengantungkan gambar-gambar tok guru mereka Bin Baz, Albani dan selainya boleh plak.Gambar dan nama-nama keluarga mereka pun digantungkan dan sebagainya. Tapi bila nama Allah dan nama Nabi Muhammad plak mereka akan hukum kufur, syirik dan haram…inilah tandanya mereka adalah pembenci Allah dan Nabi.
Semoga Allah memeberi hidayah iman kepada Wahhabi melayu dan meletapkan kita Ahli Sunnah dijalan yang benar.

http://www.abu-syafiq.blogspot.com


Responses

  1. ish ish ish

  2. Mengkafirkan dan mensyirikan orang lain mestilah ada syarat dan tatacara serta hukum, bukan hentam keromo.

    Menggantung kalimah Allah dan Mohammad bukanlah sebagai satu syirik tetapi ia merupakan satu kalimah, potongan dari dalam ayat al Quran, yang ia hanya sebagai zikir.

    Sebagai zikir dan bukan azimat atau patong. Bukan untuk disembah, tetapi sebagai zikir.

    Subahanallah. Kenapa disempitkan fikiran manusia yang istemewa ini.


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: