Posted by: bankwahabi | Mac 23, 2008

al Allamah al Muhaddith Dr. Mahmud Said Mamduh al Husaini : Di Masji UIAM Gombak

Assalamualaikum

21/3/2008; hari Jumaat, di Masjid UIAM Gombak, al Allamah al Muhaddith Dr. Mahmud Said Mamduh al Husaini; telah memberi satu tamparan hebat bagi Wahabi di UIA; khususnya kader2 Wahabi dari luar negara yang taksub totok. 

Saya terkejut beruk; apabila seekor beruk(tidak layak dinamakan insan) yang bertanya soalan pada syeikh; dengan jelas mendakwa bahawa orang2 arab jahiliyyah juga mukminin; masya Allah. inilah bala agama Wahabi Najdi, jika oramg Islam, seboleh-boleh mahu dikafirkan kerana ziarah kubur dan bertawassul. Tetapi bila orang2 arab jahiliyyah mahu di mukminkan; apakah mereka ini sudah gila? atau sudah menjadi haiwan yang bertopengkan manusia. saya ada merakam majlis itu; siapa mahu boleh, bagi alamat, nanti sy burnkan. file nya lebih 700MB.

Sebelum ini saya dok mengaji tak pernah pun ada seorang tok guru; tok lebai kampung, tok lebai arab, mana2 yang beragama Islam mengajar saya bahawa orang “arab jahiliyyah pun mukmin”; hanya orang yang agama Wahabi Najdi sahaja mendakwa macam ini. Patutlah kita ASWJ dianggap kapir; halal darah, sebab bagi mereka orang kapir Islam(ikut agama Wahabi Najdi), dan yang islam kapir. Parah benar situasi dan ajaran baru ini.

Awas! wahai para Muslimin, jangan ikuti ajaran baru Wahabi Najdi.

madrehab@gmail.com

BankWahabi

Asadullah

Harib ‘Aduwwullah.


Responses

  1. assalamualaikum,
    boleh tuan siarkan rakaman Syeikh Mahmud Said Mamduh di UIA,sama ada dalam bentuk download atau lain-lain.Agar-agar kita dapat mengambil keberkatannya bersama.

  2. assalamualaikum tuan,
    harap dapat send pada ana rakaman ceramah al muhaddith dr. mahmud sa’id mamduh rahimahullah di UIA, segera, tk, Allah yadzikkal khair.

  3. askm..harap dapat dikirim kan pada saya..saya pernah jumpa al muhaddith dr. mahmud sa’id mamduh rahimahullah di rembau dan mendapatkan ijazah hadis musalsal

  4. Assalamualaikum.

    Apa khabar? Saya tahu entri ini adalah entri yang agak lama. Saya harap ianya masih lagi berguna.

    Bolehkah saya dapatkan rakaman tersebut. Saya di Mesir, tapi saya rasa ianya boleh dipos ke rumah saya di Malaysia. Insya Allah, mereka akan hantar ke sini

    Ini emel saya.

    jihadul_ulama86@yahoo.com

    Harap boleh tolong emelkan saya emel Ustaz, agar mudah saya berikan alamat.

    • Walaikumussalam.

      Hamba akan cari dulu rakaman tersebut,akan hamba burn dlm CD/DVD, insya Allah. berikan alamat Tuan.

      • Saya telah balas mesej ini ke emel Tuan.

        Ke alamat ini : madrehab@gmail.com

        Terima kasih. Salam.

      • Salam.

        Hamba memohon maaf kerana rakaman tersebut berada dalam laptop lama hamba, hamba cari tidak pula jumpa..akan hamba cari pada backup Hard Drive. Insya Allah

  5. Askum

    saudara,

    ana juga inginkan rakaman tersebut jika boleh. Terima kasih.

    • Salam. Kak Al-Qasam pun ada.

      Ustaz Fuad Insya Allah akan ke Mesir 17 hb ini. Setiausaha beliau telah awal-awal lagi ke Mesir ini untuk menyiapkan beberapa urusan. Dengar kata, ahli jemaah yang mengikut beliau, akan datang sebuah bas, InsyaAllah.

      Mereka akan berada di Mesir selama dua minggu. Insya Allah.

      Ustazah Tak ikut sekali ke?


Tinggalkan Jawapan

Kategori

