Posted by: bankwahabi | November 16, 2007

ABDUL HAKIM AL-WAHABIYYAH AL-MUJASSIMAH

PADA ASALNYA SAYA TIDAK MAHU MENDEDAHKAN NAMA INDIVIDU INI, NAMUN SELALU SANGAT MEMENUHI INBOX SAYA, MAKA PERLULAH SAYA PAPARKAN. NAMA TERSEBUT ADALAH INDIVIDU YANG SELALU SMS SAYA AGAR SURUH BERHENTI MENULIS DAN MEMBONGKAR KESESATAN WAHABI. SAYA TIDAK TAHU BERAPA BANYAK WAHABI BAYAR UNTUK MEMBUAT KERJA BODOH MACAM ITU.

DETAIL:

ABDUL HAKIM, ASAL KELANTAN, PELAJAR UIA JURUSAN AKAUN, BARU SETAHUN LEBIH MELIBATKAN DIRI DENGAN AJARAN SESAT, PADA AWALNYA SI WAHABI-WAHABI UIA AJAK DIA MENGIKUTI SIFAT SOLAT ALBANI, KEMUDIAN DIA TERTARIK DAN LAMA KELAMAAN DISESATKAN OLEH WAHABI. BEGINILAH CARA MUDAH WAHABI SESATKAN UMAT ISLAM ASWJ. AWAS DAN AWAS. BANYAK KALI SUDAH DITAHZIRKAN HAKIM INI AGAR KEMBALI KEPADA AQIDAH YANG SHOHIH, NAMUN DITOLAKNYA BUTA-BUTA. APA YANG SAYA BOLEH BUAT? HIDAYAH ITU HANYA MILIK ALLAH SWT.

SAYA SENTIASA MENDOAKAN AGAR INDIVIDU INI BERTAUBAT.

ASADULLAH

BANKWAHABI

*MUNGKIN PARA PEMBACA TIDAK SETUJU DENGAN CARA INI. JIKA TIDAK SETUJU SUARAKAN PENDAPAT ANDA, MUNGKIN AKAN DILULUSKAN DAN MUNGKIN JUGA DIPADAMKAN.

*INI PULA SMS TERBARU “TAK PATUTLAH KAU TULIS NAMA AKU. AKU BUKAN PEMUKA WAHABI ATAU KETUA WAHABI. AKU CUMA ANAK MURID AIMAN WAHABI DAN LAIS WAHABI” KESIMPULANNYA WAHABI LAE TU. KATANYA LAGI NAK TAHU SENARAI KETUA-KETUA WAHABI LIHAT CARTA ORGANISASI INTIS. INI MAKLUMAT KE?


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: