Posted by: bankwahabi | Oktober 9, 2007

Kebenaran Itu Tetap Akan Bertapak

Assalamualaikum…

Para Pembaca,

Ada beberapa manusia yang masih lagi buta walaupun matahari  di depan matanya; alangkah rugi  bagi mereka ini.

Kepada para pembaca yang ingin menegakkan Wahabi/Ibn Taimiyyah dan sekutunya; Sila lawati Al-Ahkam dan sekutunya. Di Blog BANKWAHABI ini adalah untuk menjelaskan kesesatan dan kefasadan WAHABI kepada Ummat Islam. Kesesatan dari sudut Aqidah dan juga Syariat.

Wahai para pembaca,

Ingatlah akan janji Allah bahawa yang Haq itu akan sentiasa tetap akan bertapak di bumi Allah ini; dan yang bathil itu akan lenyap ditelan masa atau pun dihapuskan oleh Pejuang-Pejuang Aqidah.

Golongan Wahabi ini tidak akan kembali kepada Agama Islam yang sebenarnya kerana dalam hati mereka sudah lahir dan sebati terhadap ketaksuban mereka pada “kononnya” syeikh2 mujadid. Hanya Allah yang Maha Mengetahui dan Allah yang Maha Adil.

Para pembaca,

Jika ada kerunsingan dan tidak jelas tentang Aqidah ASWJ; maka belajarlah dengan Guru2 yang boleh dipercayai, dan bukan mereka yang sibuk menayangkan dan mempromosikan diri mereka untuk kemasyhuran duniawi.

Janganlah terpengaruh dengan idea PROTAZ, alim dengan baca buku, semua orang boleh tafsir sendiri, kenapa mahu ikut mazhab, kenapa taqlid buta, ikut Al-Quran dan As-Sunnah sahaja jangan ikut ulamak, kenapa baca yasin, kenapa buat tahlil, kenapa buat talqin, kenapa baca qunut, gerak-gerakkan jari waktu tahiyyat akhir, ikutlah ibn taimiyyah, ikutlah mohd abd wahab, ikutlah Asri zainal abidin MAZA, ikutlah albani, ikutlah bin baz dan uthaimin.

Awaslah pada idea-idea yang boleh menjerumuskan anda ke lembah NERAKA JAHANNAM.

wslm


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Kategori

%d bloggers like this: