Posted by: bankwahabi | Januari 12, 2007

Aqidah Ibn Taimiyyah & Muhamad Abd wahab najdi Sesat, keluar dr Islam.

Assalamualaikum.Syukran saudari nai,

rujuk kepada tajuk di atas nanti saya akan terangkan pada masa depan. sebab sekarang busy sangat.

Kepada ben yg ngaji kat yemen tempat wahabi dok besut trgn,anak kambing dr indon yg entah pahape tetiba jadi biol,seorg salfy dr indonesia lagi talafi yg bajet gempaq. Moga kamu sedar kebodohan lagi kesesatan yg kamu ikuti ini.Ingatlah kamu semua, Salah Aqidah maka tiada Iman baginya maka tiada syurga bagi kamu yg bodoh…

Saya tak nak layan si wahabi mcm2 kamu ini, tiada manfaat bagi Ummah Muhammad, saya pun tak alim layan kamu yg bodoh. Baik saya belajar talaqqi dgn guru yg thiqah. tapi bukan dr org2 wahabi yg kamu sebukan itu..Kononnya pakar hadith,kononnya muhaddith…Cakap kat wahabi, angan2 kosong boleh lae…Bak org kata, syok sendiri..tengoklah nama2 yg disangka alim, tapi penyesat lagi menyesatkan…jgn sangka janggut tebal lebat alim, jgn sangka pakai jubah singkat2 aqidah betul, jangan sangka diberikan gelaran itu ini boleh jamin ke syurga,jangan sangka phD itu ini sudah alim besar, jangan sangka ORANG MCM ORG2 DIBAWAH INI ULAMAK,tetapi mereka lebih dahsyat menghancurkan Agama.
mamat nasir albani ini, mana sanad hadith nya, satu sanad pun tak menghafal…yg lain lg bodoh, dok kena tipu dengan dongeng albani…ke hulu ke hilir jaja nasir albani sesat itu…maka mereka pun lg sesat….

1. Nasir Albani (geng salafi-wahhabi namakan dia “Nasiruddin”);
3. Muhammad Khalil Harras;
4. Abdul Aziz bin Baz (Mufti Saudi);
5. Abu Bakar al-Jazairi;
6. Hamd at-Tuwayjiri;
7. Muhammad Salih al-Uthaymin;
8. Muhammad Jamil Zaynu;
9. Salih Ali Fawzan.

MAAF KWN2 AHLUS SUNNAH SAYA GUNA AYAT KASAR DAN KENCANG MULUT SAYA KALI INI, SEBAB DAH LAMA TAK LEPAS GERAM TERHADAP WAHABI TALAFI YG TAK SEDAR2 DENGAN KESESATAN MEREKA. MEREKA INI TIDAK PATUT DILAYAN DENGA BAIK, SEBAB MEREKA INILAH MENGHANCURKAN UMMAH MUHAMMAD,MEREKA MENGHANCURKAN DAULAH ISLAMIYYAH,MEREKA MEMECAHKAN KESATUAN UMMAH ISLAM, MEREKA MEMBUATKAN KAUM KUFFAR KUAT,MEREKA MENGKHIANATI UMMAT ISLAM, BAHKAN MEREKA INI SAMA SEPERTI YAHUDI DAN NASRANI…MEREKA BERIMAN PADA SESETENGAH AJARAN ISLAM(SYARIAH)/KITAB AL QURAN DAN MENGINGKARI SESETENGAH DARI NYA….MEREKA INILAH WAHABI….KAUM KHAWARIJ MODERN…

WALLAHU A’LA WA A’LAM…

WASSALAM

*KPD PUAK2 WAHABI SESAT, TAK PAYAH NAK GATAL2 KOMEN KAT SINI, NANTI KENA DELETED JER..KAN TENTION….


Responses

  1. Assalamu Alaikum Wr. Wb.
    Saya dari Makassar (Indonesia) sangat mendukung adanya situs ini. Gempur terus kaum Wahabi. merka adalah perusak agama atas nama agama. Allah bersama kita. Allahu Akbar

  2. Aku sokong!

  3. Wahai engkau si nama mujaddid….
    Bodohnya engkau ini, mana ada orang kata langit itu tanah,mana ada orang sangkakan bumi ini bulan,mana ada orang katakan bathil iitu haq,mana ada orang katakan Aqidah sesat itu Aqidah murni….

    Apa guna aku datangkan hujjah bagi Engkau mujaddid bodoh…Jika hati itu memang hitam legam,pintu hidayah tertutup dan Aqal yg dikurniakan diabaikan… Yg Haq itu jelas….

    Engkau kata aku tak datangkan dalil,sebab aku xde dalil…Sudah pasti engkau mujaddid bodoh ini kurang membaca dan berpengetahuan…

    Aku mahu tanya engkau mujaddid bodoh, kalau kita berhujjah dengan orang kuffar perlukah datangkan Ayat2 Al-Quran???Percayakah mereka???Sudah tentu tidak….Begitulah juga jika mahu berhujjah dengan puak2 sesat wahabiyyah talafi ini…sama sahaja…tidak perlu datangkan dalil2 naqli, mana mereka mahu percayakan…

  4. Tempat aku tidak layak bagi ahlul bathil bersuara….

  5. Assalamualaikum. Salam sejahtera kepada semua yang terbaca semoga kita semua dianugerahkan keimanan, taufik dan hidayah dari Allah subhanahuataala.
    Sempena Ramadhan Al Mubarak ini bersyukur saya kerana masih ada tentera-tentera dari Warisan Imam besar kita Imam Shafie yang masih berjuang menentang kelahaban Puak Wahabi.Semoga kita semua dirahmati Allah.. Insyaallah.
    Saya merupakan peniaga yang banyak bergerak dari satu negeri ke satu negeri di Semenanjung Malaysia ini untuk mencari rezeki menampung keperluan harian keluarga. Alhamdulillah pekerjaan saya ini banyak mempertemukan saya dengan orang ramai dan masyarakat. Berbagai jenis manusia yang saya jumpa. Sehinggalah Suatu hari saya ke Utara Semenanjung ( Sekitar awal 90an )dan menunaikan solat magrib berjemaah di salah sebuah surau dalam kawasan perkampungan di sana. Sudah menjadi kelazimannya apabila selesainya sembahyang kita akan bersama-sama berwirid dan kemudian berdoa meng”amin” imam seterusnya kita akan berselawat dan bersalaman bersama jemaah. Terasa kemesraan, timbul perasaan kasih ikatan ukhwah yang tak dapat saya bayangkan.. sungguh indah.. dan amat menakjubkan.Tapi berbeza dengan keadaan surau di sini. Imam duduk satu sudut( Berdoa sendiri ). Makmum membawa haluan sendiri. Ada yang merokok sambil bersembang. Ada jugak yang terus balik. Untuk mengelakkan fitnah dan perasaan buruk sangka saya memberanikan diri dan terus bertanya kepada imam tersebut. Masyaallah memang memeranjatkan jawapan darinya. ” Bidaah “.. ” Bidaah ” “Bidaah’… Tergerak di hati ( tanpa niat )untuk bertanya lebih lanjut tentang bidaah dan kefahaman imam itu tentang bidaah.Untuk mengelakkan kekeruhan dan memandangkan saya sedang berada di dalam rumah Allah itu saya mengambil keputusan untuk mengajaknya berjumpa untuk kali kedua tetapi pelawaan saya itu ditolak mentah2.
    Bermula dari detik itu saya mula mengenali apa itu wahabi. Memang saya banyak mengkaji. Saya banyak bercampur dengan golongan mereka bertujuan ingin tahu sebanyak-banyaknya tentang mereka. Akhirnya tahulah saya, puak-puak ini memang manusia bertopeng. Tetapi ramai dikalangan mereka yang tidak perasaan mereka telah diperkudakan oleh kaum kafir laknatullah. Atas rasa kesian saya berusaha membetulkan mereka tetapi cuma sedikit yang faham dan kembali bertaubat.
    Tetapi sayang mereka ini didalangi oleh mereka yang berpelajaran agama yang tinggi. Ust-ust ini akan menggunakan pengaruh mereka untuk mempengaruhi orang ramai.Sangat jahat… sgh kejam… Pada sesiapa yang terasa dirinya Wahabi tolonglah kaji betul2 apa itu wahabi jangan diikut membabi buta. Buatlah sembahyang istikaroh mintak petunjuk dari Allah. Insyaallah semoga kita akan mendapat petunjuk. Akhir kata dari saya bersama-samalah kita menentang fahaman yang semakin rancak menular di negara kita ini. Kudis kalau dibiarkan akan bercambah menjadi lebih parah. Jangan biarkan fahaman sesat itu meresap ke dalam jiwa anak-anak kita, keturunan-keturunan kita, saudara mara kita jiran-jiran kita dan semua muslimin dan muslimat di dunia ini.Nauzubillah. Wallahualam.


Tinggalkan Jawapan

Kategori

